20 december

Fetttt att det är jul om 4 dagar!! Känns inte som de eftersom vi inte har lov än. Fett stressad jag har inte köpt klart julklappar. Seriöst hatar att göra de, assvårt att komma på nåt ><

Idag har varit askul. Först städade vi, eller mer typ tömde bärde sopsäckar? XD Nej men vi städade inte så mkt direkt bara chillade. Sen efter lunch tittade vi på The Pursuit of Happyness. Den är jättebra men ganska hemsk. Fast den slutar lycklig, som vanligt :) Will och Jaden Smith e me.

Sen sluta vi halv 2, fett soft :) Haha och de va lite fail efter filmen när de va en som gick in på Nobrain.dk på stora skärmen i aulan hahaha och sen kom lärarna seriöst jag dog.
Har varit i centrum nu efter skolan drf bloggar jag sent :)
Ja de va min dag. Är asatrött.................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0