21 December

Hej hej! Nu är jag hemma. Ska berätta lite om dagen då.
Ja det var inge vanligt idag. Vi va inte i skolan. Eller jag vaknade kvart i 9 hahaha fail. Så jag hann inte äta frukost och jag fick ta tåget 09:23.
Sen åkte vi. Vi hoppade av i gamla stan och alla gick olika håll. Jag, Jojjo, Doresa och Tinne vi gick till cafe gråmunken där jag var i somras också. Riktigt mys alltså.
Sen skulle vi gå till kungsträdgården men det blev lite fail haha. Faaan va kallt alltså. Frös ihjäl. Tittade lite på marknaden sen 1 åkte vi hem. Men sen failade vi igen när vi skulle av tåget... Vi hoppade på fel tåg och vår lärare ba oj och sprang ut men de va typ 10 som nt hann. Jag och Doresa va me haha. Alla typ lacka sönder på vår lärare haha :) Sen åkte jag och doddo till täby för vi var så hungriga. Oj haha långt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0