26 december

Hej folk!

Sorry att jag inte bloggat. Men jag blev väckt 12 och trodde jag skulle dö. Huvudet bultade och jag kände mig skitbakis, även fast jag inte va de? De bara kändes som jag hade sovit för lite inatt. Även fast jag sov över 12 timmar.
Men sen släpade mamma med mig till Väsby Centrum hon ville köpa vinterskor till mig. Asså jag älskar att köpa skor, men inte vinterskor FÖR DE FINNS INGA SNYGGA! Jag vägrar köpa uggs eller fakeuggs och sen finns det inga varma OCH snygga. Sen hittade jag ett par men dom va slut i min storlek så jag måste åka till täby centrum imorgon. Ååh fuck. Ajjjja nu ska jag fortsätta i mitt rum som aldrig blir klart. Har tagit ut min bur som jag måste skrubba sen innan jag säljer den.    Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0