3 december

Jag kan inte fatta att det är idag. Men nej den har inte kommit än. Mamma beställde på internet för några veckor sen och jag håller på att dampa sönder. Ajjjjja.

Ganska soft dag idag. Men de snöar skiiiiiiiiiiiiiiiiiitmkt. När jag satt på tåget i vallentuna sa doddo Doresa "Är inte det där emelie?" elr nåt. Jag ba "vem ???" hon ba "jacobsson, hon tvillingen" japp det var hon. Vi snackade lite det var kul. Och  hon visste inte vad idag betyder..

Måste fixa min dräkt tilll imorgon! Är fett stressad för jag har inte hittat glorian XD Men jag ska leta fram den idag typ. Och att skolan är cp så jaaaaaaa jag önskar jag gick i 6års. Fett chill.

Och det går inte att fota!!!!!!!!!! Fan!!!!!!!!!!!! Kan någon hjälpa mig????!?!?



DET FINNS INGEN ANSLUTEN KAMERA???!?!?? HALLÅ JOOOO!!

Titta min snygga pil/mus.  Skitstor. Hahahaha grymt kul alla typ frågar ;PP

Kommentarer
Postat av: emelie

Japp det var trevligt! Ofta din kompis visste vem jag var?? :o Men iaf jag kom på det på åhlens idag!!

ECLIPSE! tyckte det lät lite bekant!!

2010-12-03 @ 21:14:33
URL: http://misssemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0