Dag 01 - presentera mig själv

Orkar inte skriva så mycket då men här kommer lite då.
Jag heter L**** Elin Charlotta Koivunen. Efternamnet kommer från min pappa som är finsk. Och så var det nån i min släkt långt bak som hette Charlotta typ :P
Jag föddes 15 Juli 1996 klockan 15:09. Då var jag blond och gråblåögd. Nu är jag gröngråögd och har typ brunt hår.
Jag är ca 167-168 cm lång, skostorlek 37, väger 47 kg, jeansstorlek 27. 
Mer om min personlighet då. Jag är ganska blyg och tyst. Iallafall i skolan men när jag e med kompisar e jag inte de, då är jag mer pratig och flummig och så. Jag har fettt humor om jag får säga det själv. :)
Jag är dålig i skolan och lat. Lämnar alltid in för sent. Det jag är sämst på är nog matte. No och so är tråkigast. Spanska är jag ganska bra på. Jag gillar att skriva av folk om jag inte kommer på nåt själv. Jag går i 8an. Men jag borde nog gå i 7an.
Min största  hobby är nog ridning. Jag har ridit på ridskola (Veda) sen jag var 5-6 år nånting.  Och så har jag ridit på släktingars ponnys och så. Har haft 3 medryttarhästar också. Prins Bertil,  Arix och Quigge.
Annars är jag en fet datanörd och gillar att blogga och läsa bloggar. Och spela spel mm så kul. xbox och på datan.
Nu vet jag inte vad ni vill veta mer men det var nog allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0