dag 03 - mina föräldrar

Jag har två föräldrar, en mamma och en pappa. Pappa heter Erik och mamma heter Annika. Dom är fett konstiga :P Erik har brunt hår och Annika har blont hår. Båda är 44 år. Exakt 30 år äldre än mig :) Dom är inte gifta eller kära eller nåt tror jag. Mamma jobbar på synsam i vallentuna och pappa vet jag inte faktiskt. Han åker runt i skandinavien och installerar massa saker på hotell, mcdonalds, tågstationer osv. Nåt krångligt. Mamma är släkt med Gustav Vasa och jag med, rakt ner. Och som jag sa så är pappa finsk och hela min släkt på hans sida. Hans syster/min faster heter Riitta :P :) Mamma gillar också ridning och rider på Veda. Hon gillar tråkiga program som typ Design: Simon och Thomas och sånna där program. Hon älskar att typ inreda och fixa i huset och trädgården. Pappa gillar fotboll och korsord. Han spelar innebandy. Aja nu vet inte jag vad jag ska säga mer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0