Dag 06 - Min dag

Jag vaknade runt 10 och läste lite bloggar. Sen gick jag upp och åt frukost och tittade på The Hills. Te och lite flingor åt jag och choklad.
Sen bloggade och då var klockan typ 11. Sen duschade jag i typ en halvtimme och fixade mej lite och så. Läste bloggar.
Klockan är 12:00. Samlar 50 poäng på bloggtrafik och lyssnar på Big Girl You Are Beautiful av Mika bl.a: hahah

Börjar sjunga med och använder rösten för första gången idag och inser att jag håller på att tappa den.......
Klär på mig och leker lite med Levande Julkort hos posten:

 

Sen har jag gått runt lite och smsar och så med Linnea. Kl 13:00 börjar jag laga mat, nudlar med kryddstark smak. :)

Sen hängde jag upp tvätt och lyssnar på Eliza Doolittle. Sitter i soffan, bloggar och läser bloggar, sen äter lite kakor och så. Nu är klockan 16 och jag har bara suttit med datan :P Sen halv 6 gick jag, min syrra och lillebrusha till Istanbul pizzerian vid lidel. Jag åt margherita och fanta. 3 klubbor. Hemma halv 7.

Sen efter satt jag i soffan med datan och åt massa godis och fanta exotic :) Skypar med Linnea och Sassa..... Ja hela min kväll i 6 timmar har varit samma. Har bara suttid vid datan och snackat med människor och lyssnat på musik och ätit.

(skulle ha kommit upp i går)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0