Dag 12 - I min handväska

Här är min handväska. Ganska liten och så men datorn får iaf plats :) Köpt på Ohio i stan.

När jag ska till skolan har jag datorn och laddare.

Här e sånna här saker jag alltid har med mig vart jag än går.

1. Plånbok med pengar, kort, bussremsa osv.

2. Småprylar typ lypsyl, handkräm, ansiktskräm (ej med på bilden), kajalpenna, kam, hårnålar, toffsar, spegel (nt heller me). Min neccesär får inte plats om jag ska till skolan men annars har jag den med fler saker.

3. Nycklar, hem och till skåpet.

4. Ipod och mobil

Ja det var lite. Det är såna saker jag har med till skolan och så, men jag får inte plats med så mkt eftersom laddaren och datan tar skitmkt plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0