Dag 16 - 20

Oj haha har glömt listan! =) Men nu kommer det för fyra dagarna. Dag 16 skippar vi, och Dag 17 mitt favoritminne har jag nog inget. Samma sak på Dag 18 min favoritfödelsedag så har jag nog inget men den har väl nog blivit bättre och bättre för varje år. Blir äldre liksom och får bättre prylar. Dag 19 detta ångrar jag: Jag har gjort väldigt mycket saker som jag ångrar, pallar inte direkt rabbla upp allt. När jag bytte skola från Hjälmsta fick jag plötsligt panikångest en dag och som höll i sig ett tag. Det gick inte så bra i skolan. Men nu går det bättre och jag ångrar mig nt lika mkt iaf. Dag 20 den här månaden: Har inte så mkt att säga om den här månaden. December. Den har varit kall. Det är både jul och nyår i december, de e nice. Men så mkt har inte hänt iaf. Livet flyter på som vanligt liksom.




Kommentarer
Postat av: linnea

hej min söta unge :) <3

2010-12-25 @ 01:03:48
URL: http://woeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0