Dag 25-27

En första. Kommer inte ihåg så mkt hehe. Men jag kan ta mitt första husdjur typ? Det var en kritvit kanin med röda ögon som hette Pipan. Sötnos alltså. :) Men jag var pytteliten så jag minns inte så mkt.

Mina rädslor. Jag är väääldigt rädd för insekter och kryp och så, dock inte spindlar. Och fåglar också, typ alla små djur! :) Har bestämt mig för att bli höjdrädd också för jag gillar inte att flyga eller fritt fall. Idag hoppade jag 3:an i simhallen och tyckte de va skitläskigt. Haha. Vågade hoppa femman förut men inte längre.

Min favoritplats. Hm, en favoritplats? Fett svårt. Kanske mitt rum? Nej det är väldigt fult och tråkigt. Kanske hos min mormor på landet, i hälsingland. Det är väldigt fint och lugnt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0