Dagens... (för att jag har tråkigt:))

Dagens låt: Living to love you Dj Caryn (lol hhaha)
dagens frisyr: Utsläppt borstat bara
dagens smink: Den nya mascaran från frida :)
dagens klädsel: Svarta jeans linne tröja 2 koftor strumpor osv
dagens roliga händelse: När jag såg att jag hade asmkt pengar på kortet!!
dagens planer: Klä julgranen :3
dagens vill ha: Sova....

dagens saknad: Sommar :/
dagens drog: Musik
dagens tråkigaste: Blev väckt imorse --
dagens finaste: Ehm ingen?
dagens kram: hhihi casper :3
dagens humör: trött glad
dagens mående: zzzäämst är assjuk. Kunde nt andas imorse eheh
dagens borde: Städa rummet
dagens parfym: Ingen
dagens bästa: Att de jul imorgon!

dagens sämsta: Att mitt rum e asfult och stökigt
dagens sysselsättning: Städa och frysa
dagens materiella vill ha: Systemkamera :3
dagens längtan: Imorgon!
dagens fundering: Hur fan kan de va så kallt?
dagens middag: Pannkaka :)
dagens mat: Hm typ fika  och bara goda saker
dagens kärlek:  nej
dagens skratt: hm nej
dagens tanke: jag ser fett konstig ut när jag hostar :S
dagens irritationsobjekt: papa --
dagens önskan: Att det blev varmare!

Kommentarer
Postat av: ylva

Sv; hha nej typ inte varit me på gympan nånting men mattsson bah ''jaa.. men du har ju varit med några gånger den senaste tiden så du får ett G ändå'' typ.. fast jag inte varit med nått XD

2010-12-23 @ 21:07:14
URL: http://ulvven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0