Julklappar


Sjal med döskallar, tumvantar och matchande mössa, ridtumvantar, lång lila tjocktröja.


Mascara Volume Million Lashes av L´oreal Paris, spotify premium 1 månad av min syrra, ögonbrynsborste (fick även en pensel men har tappat bort den :3) fotoramar, väskhängare, väska


3 par strumpor (svarta, randiga och prickiga extra tjocka), 2 par tjocka strumpbyxor, 2011 kalender, spiralblock, bok Här ligger jag och blöder, wesc hörlurar, ridstrumpor, wave maker från obh nordica.

Demons & Angels face kit 4 st saker plus läppglans, handkräm, läpp balsam, body lotion, väckarklocka.
Haha min förra har jag tagit sönder. Stängde av den i sömnen och kastade den genom rummet :)) Usch ignorera min cp röst, är asförkyld!

nötkräm, 2 trisslotter (vann 75 kr) ridstrumpor kom me igen hahaha, 400 kr (har tappat bort 200) halsband och örhängen.

Kommentarer
Postat av: ylva

hahah det va inte lite julklappar det x)

2010-12-25 @ 00:47:33
URL: http://ulvven.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

nöötkräm ♥ vem fick du den av ? ;)

sv; tack tack :'D

2010-12-25 @ 19:22:05
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0