lista om mig själv

när jag borstar tänderna Står/sitter jag framför spegeln och tittar. Borstar extra mkt på framtänderna som man ser mest.

när jag lagar mat failar jag alltid för jag suger åsneballe på att laga mat och gör det inte så ofta.

jag är rädd för att jag kmr va singel hela livet :S

den värsta känslan är panik

den bästa känslan är vet inte, lycka kanske, när man känner att verkligen allt är perfekt.

jag är bäst på att skratta och hoppa längdhopp

jag är sämst på allt som har med matlagning och bak att göra och att somna :S

jag lyssnar på
muse just nu.

jag pratar dåligt? :s

jag tycker om
att få paket, sommar, sola, godis, att sova, mat, mcdonalds, Arix, färgen rosa, att komma hem på fredagen och ha en helg framför mej, lov, värme, hundar, twilight böckerna, kuddar, scrubs, himym, att blogga, gröna lund, kattungar, sleepover med kompisar, data worm, mina armar, skor, väskor, snygga kläder, macbook, mina vänner, cod black ops och modern warfare 2, wow, varma element ja jag kan hålla på i evigheter ;)

kärlek är
kärlek?

i somras var jag mkt med kompisar, solade, badade, chillade.

sist jag grät var idag efter middan hehe säger nt varför

när jag vill tänka gör jag det ?

när jag bakar gör jag det inte :) eller äter upp smeten/degen innan den gräddas eller så.

just nu tänker jag på chokladbollar och min onda nacke

idag har jag
sovit, ätit och spelat black ops


ikväll ska jag vet nt

imorgon kommer jag nog bli väckt av mamma på förmiddan. spela tevespel och gå ner till centrum


min mobiltelefon är
ful och dålig men bra på att smsa HEHE

när jag vaknar på morgonen
somnar jag om? kliver inte upp på morgonen direkt

om jag var ett djur skulle jag vara en katt för det verkar så jävla chill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0