mjaou


Asså jag fattar inte, skriver alltid "mjaou" när jag inte har nåt annat att skriva hahah??!!
Men överskrift suger. Assvårt att komma på :P

Jag kan verkligen inte sova. Drabbades av fet plötslig panikångest av ingen anledning egentligen.
Har gått och noppat mina ögonbryn ahha. Fett random men ajja.

Vill vara mer sjuk ): Vill inte gå till skolan mer den här veckan. Men jag har så mkt i skolan så jag måste, hur dåligt jag än mår. Men faan snart är det lov! :D

Vi slutar 22 december :) Det är typ onsdag nästa vecka?? Betyder bara 5 skoldagar! :D Och avslutningsdagen gör man nt så mkt, vi går typ till kyrkan eller? Jag vet inte.

<---------- Såhär har min närvaro sett ur i veckan. Gul med tjock text betyder Anmäld frånvaro av förälder, röd betyder oanmäld frånvaro. Vitt är orapporterad. Tänkte att ni kanske ville veta :)

Och jag har tröttnat på min design och header igen. Kom med tips snälla! Vill ändra så att det är mellanrum mellan menyn och inläggen igen. Och en bättre header

Såå nu har ni fått en ganska fet uppdatering av mej såhär mitt i natten :)

Hoppas jag kan sova nu när jag har skrivit av mej lite. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0