ont i nacken

Haha nu kommer jag och klagar lite igen.
Har asaont i nacken/halsen fortfarande, kan bero på
• När vi tittade på film i fredag och jag att längst fram och fick titta upp asmkt
• När jag har suttit i sackosäcken hela helgen och spelar cod jättenära teven för jag hade tappat bort mina glasögon, då fick jag också titta upp mkt.

Men jag ska försöka sova. Och jag har inte haft såndär "åå neej söndag tråkigt med skola imorgon". För snart är det jullov. Bara 2 dagar plus avslutningsdagen. Och vi har sovmorgon till 9:30. Och vi ska typ bara göra roliga saker imorgon, typ titta klart på den där braiga filmen  vi såg i fredags.

Egentligen tycker jag det inte är tråkigt i skolan, de är bara det att det är hemskt att kliva upp så tidigt på morgonen. Och gå ut i snöstormen och kylan. Och allt svårt skolarbete blir man deppig av. Men när man väl är i skolan och har kul med kompisarna är det inte så farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0