Testar wave maker


Testade min nya vågtång idag haha. Den var grym :D! Älskar att fixa och styla mitt hår. Den här var faktiskt bra, ska säga lite bra och dåliga saker:
+ Den gick snabbt att sätta på
+ Man kan ändra temperatur beroende på vilken hårtyp man har (jag har 100/120° för tunt och fint / färgat hår)
+ Man kan göra olika vågor, antingen stora och mjuka eller mindre och lockigare.
- Den är lite stor och klumpig och svår att komma åt längre upp på slingorna om ni förstår.



Hehe ignorera mitt cp face xD Har bara testat den lite snabbt nu och håret kmr bli fett cp imorgon xD Ajjja ungefär såhär blir det då.

Fast sånt här hår är mitt typ drömhår! Långt och lite vågigt liksom. Klicka för större bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0