torsdag imorgon....

Snart ska jag sova, ska bara läsa ut boken, bara typ 100 sidor kvar elr nåt :D Justefan har två böckr jag måste lämna tillbaka till bibblan, typ 2 månader för sent hehe.......

Någon som vill göra nåt imorgon?
Slutar tidigt så jag har hela dagen på mej ska inte rida :))
Snella :) Kmr ha fett tråkigt och jag känner för att va med nån för jag har inte vart det på jättelänge :P

Och juste! Min ögon har typ ändrat färg :P När jag föddes var jag blåögd, sen har dom bara blivit gråare och gråare med åren och nu är dom nästan gröna. Wow fett glad jag är.
Eller vad tycker ni? Det är svårt att få en bra bild. Det blir typ olika varje gång. Haha sorry för den understa bilden jag dör!! XD



Kommentarer
Postat av: Jojjo

Du har fiina ögon :) <3

2010-12-01 @ 22:20:50
URL: http://jojjoros.blogg.se/
Postat av: ylva

vrf ska du inte rida? D:

2010-12-02 @ 17:28:24
URL: http://ulvven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0