vg

Hejhej!
Är ganska glad nu. Är mätt och glad för idag hade jag betygssamtal med estetläraren och jag har fått VG i bild den här terminen. Hon sa att jag var konstnärlig haha :D XD Men jag kan få  MVG om jag utvärderar och så.
Va på Kinosh hela raste och vi satt där i nästan en timme typ och åt. Dom slutade sälja sushi för 6 månader sen XD Jag köpte klubbor och tuggummin sen fick jag Jojjos chips. Seröst jag älskar chips, mer än godis.
Asså bilderna sparas inte! Fan! Får bli en gammal bli när jag var utklädd till indian på ridlägretför ganska länge sen :)


Kommentarer
Postat av: sassa

SV: Ja, Sofia gjorde den stjärnan ;)

2010-12-07 @ 13:22:05
URL: http://sassaishere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket :D

2010-12-07 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0