24 NOVEMBER

Ganska soft dag faktiskt men ändå inte. Det är fett med snöstorm ute! Efter lunchen åkte vi till vallentuna gymnasium på föreläsning om datorer och sånt. Jag lärde mig egentligen fett mkt. Han berätta om spelberoende, internet osv. Gud va jobbigt det känns att man inte kan ta bort sig på fb, och tänk när man godkänner användarvillkoren, då står det typ 1000 saker som man nt läser. Men liksom palla läsa allt de. Men ändå :P
Sitter nu och försöker värma mig. Asså jag fick all snö i ansiktet när jag gick hem :/ Dricker citron och fläder te, asgott!! Och lyssnar på........

Kommentarer
Postat av: elin

Jag var också på den där föreläsningen, fast igår ;)

Tycker också det är konstigt att man inte kan ta bort sitt facebook konto, vadå om facebook fortsätts använda på samma sätt av nya generationer ska det då finnas flera miljarder konton och hälften av alla som har konton där är döda??

2010-11-24 @ 17:28:36
Postat av: nordin



frågestund på bloggen !

fråga åtminstone en sak? <3

2010-11-24 @ 17:29:22
URL: http://woeew.blogg.se/
Postat av: linnea

tack för alla frågor sötnos! :D

2010-11-24 @ 18:30:35
URL: http://woeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0