Bara för att jag har astråkigt

DAGENS KLÄDER: Vita jeans och nån färgglad tröja och en svart  kofta
DAGENS FRISYR: Utsläppt mittbena bara tråkigt ...
DAGENS SMINK: Inget typ, lite rester från igår ;p
DAGENS VILL HA: Spotify Premium )):
DAGENS KÖP: 0
DAGENS PLANER: Chilla softa slappa äta ;q
DAGENS BÄSTA: Mitt hår är fett vågigt och inte bara platt och tråkigt .. Haha
DAGENS SÄMSTA: Asmkt snö ute D:
DAGENS ROLIGASTE: Inget......
DAGENS TRÅKIGASTE: Hela dagen ;P
DAGENS MISSLYCKANDE: Fick bara 7 rätt på fotbollstipset och om jag hade fått 13 skulle jag vunnit över 2 miljoner ):
DAGENS LYCKA: Pappa har köpt sånna här runda godisar med socker på med peach smak asgoda XD
DAGENS HUMÖR: Neutral
DAGENS SJUKA: Har träningsvärk i hela kroppen från ridningen och idrotten XD
DAGENS LÄNGTAN: Sommaren ):
DAGENS FUNDERING: Undrar fall hela diskmaskinen skulle bli full ifall jag tog ner all disk från rummet?
DAGENS BEROENDE: Musik       ... ;P
DAGENS SAKNAD: Sommaren ;P
DAGENS LÅT:
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Har bara sett Engelska premier league idag ...
DAGENS MÅSTEN: Städa ):
DAGENS MOTION: Har gått ut lite. Och upp för trappan lite och gått till köket.
DAGENS VÄDER: Kallt och snöigt
DAGENS GODIS: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0