DATAVÄSKA ELR FODRAL


Ska jag köpa den här??

Asså jag behöver verkligen ett fodral/väska till min dator.. Den har världens största repa på översidan och undersidan är aldeles grå och smutsig.

Skulle vilja ha en snygg, som tål regn och mkt stötar, dragkedjor på 3 sidor och ett slags "band" på insidan i övre hörnet så man kan ha fodralet på när man öppnar och stänger den.

Men det är svårt att hitta! Men den här var rätt bra fast. Kostar bara 119:- också, från clas ohlsson. Fast den är inte särskilt snygg då.

 

Eller den här?

Ett stort plus med ett band så jag kan bära bara den till skolan. Och den har även dokument fack för kablar osv. Vill gärna ha med mig ett block och penna till lektioner och föreläsningar för vi får nt ha datan uppe :/ Vill kunna anteckna också men det ser fett cp ut att gå runt med ett block. Och den hade ett lite finare motiv också, fanns i svart också. 249:

Snälla svara vad tkr du! Jag kan inte bestämma mig! Fodral eller väska? Det är så svårt att hitta en bra... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0