Lista (från dessies blogg)

Vad äter jag mest? Choklad :)
Vad dricker jag helst på morgonen? Oboy elr pucko
Favorit kaka? Är inte så jätteförtjust i kakor direkt.. Men typ Vaniljdrömmar :)
Donken eller pizza? Donken ftw :D
Har jag någongång ätit tills jag spyr? Ja :D
Ätit ostron någon gång? Nä fy
Cola eller Julmust? Coca cola!!


Tunnelbana eller taxi? Vilket åker jag mest? Tunnelbana ;)
Ut och äta eller gå på fest..? Ut och äta

Favorit drink? /Dricka? Oj, har många.. Pucko elr red bull kanske :)

Diamanter eller pärlor? Diamanter
Senaste filmen jag såg på bio? Eclipse :D Fast det var typ 2 månader sen :P
Kan jag sjunga? Nej ):
Favorit-TV- program? Många. Men typ How i met your mother
Favoritchips? Typ alla pringles, men annars vanliga grill chips :))


Favoritbil? Posche
Vilka är mina favoritkläder? Jeansleggings och ett långt vitt linne med halsduk :)
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla såklart :D
Hur många tatueringar har du? 0


En sånhär kör Alice i New Moon :) Sjukt snygga :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0