OWL CITY



Ja den här låten har väl alla hört skitkänd var den typ vintras/våras nånting?
Men iaf som jag sa några inlägg tidigare så är även den här låten en såndär låt jag har lyssnat på mkt en period och nu lyssnat på mig och får värsta åååh juste ;)
Den här och Vanilla Twilight lyssnade jag på hela julafton! Fick den på mobilen när jag fick den och hela jullovet lyssna jag sönder den. Och sen blev den skitpopulär och jag fick höra den asmkt på radio i i skolan :)
Men gud va jag älska dom låtarna. Speciellt Vanilla Twilight.  Och nu får jag värsta mkt minnen från Julen hos min farmor! D: :) Asså känslan går inte att beskriva.

Undrar vilken låt som jag ska lyssna på i jul. Spela sönder på ipoden och sen om nåt år lyssna på den och minnas den här låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0