TISDAG

Hej på er. Eller mig själv. Inte så kul att blogga när ingen annan än jag läser. Jag brukar läsa min blogg den är askul :) Fattar inte varför folk inte läser den...?
Men iallafall så har internet krånglst lite och så har jag spelat sims 3 hela eftermiddan. Om ni vill veta är jag på fett pissigt humör för det var snöstorm idag. HATATATATATATHATATAHTSTSFGHKOLPÖEÄRWDS-CX----
Usch usch usch. När jag gick från tåget kändes det som nån kastade sand i ansiktet på mig, seriöst! Men en sak är bra att pappa e borta 2 veckor. Soft.



Såhär såg mitt hår ut när jag kom hem. Sexigt



(Försöker) muntrar upp mig med dubbeldougat och massa annat gott. Diggar bit märket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0