Valentines day

Japp den har jag sett. Den var grym. Den var så vacker D: Grät typ asmkt i slutet och början! Fast den var rolig på vissa ställen :) Och FAAANNNNN va Taylor Swift och Lautner är söta ihop! Jag dör! Dom var det bästa på hela filmen typ. Sen va Jessica Alba med och snygga Ashton Kutcher och Jennifer Garner som e med i Juno. Och den lilla söta ungen jag tror jag dör!

 

Så jävla snygg!




Så söta!

Alla brorde verkligen se den filmen. Ni som har voddler har ju en ticket till imorgon kväll. Tkr ni ska titta på den här :D

Kommentarer
Postat av: ronya!<3

tack, din blogg är oxå fin! :) jag ska dra på stan och hänga med kompisar och kanske se lite hockey! ;) ;pp

2010-11-05 @ 19:27:20
URL: http://rlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0