VINTERDEPRESSION

Tittar på gamla bilder från sommaren 2009. Ååh jag dör. Vill ha sommar nu. Och egentligen har inte ens vintern börjat. December, januari, februari och mars kvar. Asså faan.

Ridlägret :) Jag och en kompis var indianer och vi var seriöst snyggast haha. Vi hade fjädrar i manen och svansen också.

 

På min födelsedag när jag fyllde 13 :) Ser ut som jag är typ 9 haha XD

 

Var på några vänners landställe :) Ett stort hus precis vid havet i skärgården. Isak på bilden har är så jävla söt <3

Ååh vilka sommarminnen med den här chokladen!!! :D

En gammal bild på mig ahah va ful jag va och mitt hår XD


Kommentarer
Postat av: Jojjo

svar: Men du får väl ta hjälp av en la hårfrisörskaaaa! ;D med slingor och hela skiten så det ser coolt och bra ut! :D

2010-11-21 @ 00:43:22
URL: http://jojjoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0