Lördaaag

Heej :)) Gick iväg med några kompisar. Blev bestämt i sista sekund men nu är jag hemma. Först gick vi till statoil och köpte lite godis. Jag köpte 1 snickers 1 twix och 1 orangina. Det kosta 38 kr )):
Sen gick vi hem till en och vi titta på film på teve. Först nån som handlade om ett par som gifte sig eller jag vet inte och sen titta vi lite på Juno. Och nu är jag hemma.
Första bilden på mig idag hehe... Men jag är känner mig fett ofräsh och sliten på helger. Osminkad (dock inte på den här bilden) och typ kläder jag haft i veckan... Men mitt hår är rätt fint, verkligen jätteblankt och långt och platt och lätt att borsta ur! Fast jag vill ha långt och lockigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0