Usch för hösten ):

Snacka om dåligt väder ute! Helt grått och trist och regnigt. Fryser som fan och alla löv ligger som en farlig, hal hinna på den lilla backen i skogen så det går fett segt där. Plus att alla löv är äckligt bruna! Skulle inte hösten vara jättevacker och mysig och spraka i olika nyanser av rött, orange och gult? Nej jag blir bara deprimerad av hösten.

Såhär ser jag ut idag då. Halsduk från H&M, Jeans från Ginatricot och tröja från Bikbok. Mina vackra örhängen är köpta på H&m.








Har även blåa linser idag


Men det är förstärkningslinser, alltså dom förstärker sin ögonfärg typ, och jag har rätt mörka grågröna så det syns inte så mkt.

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

fina ögon! :)

2010-10-19 @ 16:33:46
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0