Its friday, friday, gotta get down on friday

Shuuuu bloggeeen.  Har fastnat på den där friday låten, den är fett bra!!!! Men jaja. Jag är hemma nu för ja skulle till tandläkarn :) Eller har nyss vart, vi blev klara 12 så jag hade såklart hunnit tillbaka till matten halv 1 men jag haaataaar verkligen matte. Orkar nt. Åså missa ja världens goaste lunch, får hitta på nåt nu ist är  skithungrig.. Mackisar? Pannkakor? Nudlar? Hmm...
Men ja hade inga hål, skillz asså ((((: Men jag höll på att få hål 2 två tänder :( Åså hade jag tandsten aaajj :(
Ps. vill ni se mina nya naglar ja fixa igår?

 

Okej.... Jag vet inte vad jag ska göra för nåt  med händerna när man fotar.. Aja, är nt helt klar ska fila ner en nagel bara sen så blire perfa

Kommentarer
Postat av: linnea

Hahha , alla typ hatar den :oo

2011-04-04 @ 13:47:15
URL: http://linneaacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0