Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att de va fredag o ja sluta tidigt
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooooovdee och drömde om kaffe, choklad och grädde ♥
Vad gjorde du för 15 min sedan: Googlade lite och sjöng
Det sista du sa högt: Woa wooaa woaew e-e-e-e wooaa osv.. (till the world ends)
Det senaste någon sa till dig: Följ med då så kan du gå och köpa godis i centrum
Vad har du druckit idag: Apelsin läsk Oboy och kaffe
Vad var det senaste du åt: En kakaaa
Vad var det senaste du köpte: pucko i torsdags
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Asfult, grått blött och kallt
Godaste glassmaken: Tkr nt så jättemkt om glass, men kanske Pistage
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ohja
Sover du tungt: Jupp :)
Drömmer du mardrömmar: Mmm... Sista jag kmr ihåg från drömmen imorse är att de fanns ingen grädde i automaten till oboyen.... :(
Trivs du med ditt jobb: Jobbar nt :P
Favoritklädsel: Myskläder
Favoritlåt just nu: Har flera just nu, bla. Friday, Dirty Picture, Words i never said, On the floor
Vad ser du om du tittar till höger: Lite av soffan, en fotölj, en stor bokhylla
Vad gör dig glad just nu: Att mitt rum är rent och snyggt
Vad ska du göra härnäst: Klä på  mig, och läsa lite tror ja
Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Stressad som faaaan, har över 300 sidor kvar på boken tills måndag
Favoritgodis: Choklad, och sånt
Kläder just nu: Morgonrock, rosa med stjärnor :')
Sommarplaner: Vet nt, sommarjobba hos farmor, sola galet mkt, kanske åka utomlands, FYLLA ÅR
Hur många kuddar sover du med: 4 ♥
Spelar du något instrument: Nej nt direkt..
Morgon eller nattmänniska: Nat
Vad är viktigast för dig: SVÅR FRÅGA :(
Är du kittlig: På benen ja
Snarkar du: Tror inte de, men ska spela in nångång
Stjärntecken:
Kräfta
Äckligaste insekten: ALLA! Jag ryyyyser
Stökigt eller välstädat: Städat jag får typ damp när det är smutsigt och stökigt :o
Längtar du mest efter just nu: Sommarlov och att sluta vittra -.-

Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

ska du sluta vittra? vart ska du börja då? :o

sv; tack! :D

2011-04-02 @ 20:43:19
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0