En lista! :D

1. vad heter du? Lollo :)
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm Typ Isabella, Angelica, elr nåt vanligt liksom
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 96
6. vart bor du? Vallentuna, vid hjälmstaskolan / vtuna c
7. bott utomlands? En veckan? xd
8. flyttat antal gånger? 2
9. vart skulle du vilja bo? Usa och i Sverige typ Stockholm
10. vilken skolklass? 9
11. vad vill du bli när du blir äldre? Har inte bestämt mig för nåt, vill bara ha typ ett lugnt jobb å tjäna bra helst i new york elr nånstans :)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 169 
2. hur mycket väger du? 42 kg
3. hårfärg och frisyr? Mörkblont/rödblont(?) och frisyr? vanligt rakt typ.. Har lite lugg.. Brukar ha de uppsatt
4. ögonfärg? Gröna
5. mest nöjd med? Hmm mina armar kanske? xD
6. minst nöjd med? allt typ 
7. skostorlek? 37
8. glasögon? ja
9. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen och igenväxt hål i  naveln haha :D

 

FAVORITER
1. filmer? Tangled
2. låtar? Olika hela tiden, just nu gillar jag fading och många till
3. årstider? Sommar
4. mat/dryck? Fanta, Schweppez, Frapino (choklad),
5. djur? häst, kattungar, enhörning oså
6. färg? rosa
7. parfym har ingen favorit
8. tv-program? himym
9. ämne i skolan? har inget, men engelska e ok om vi har bra lärare
10. sysselsättning? sova, chilla, spela, äta gott osv

1. vad använder du just nu för jacka? En vanlig mörkbrun skinnjacka
2. vad använder du just nu för skor? idag ahde jag mina lila tyg skor
3. favoritfärg på kläder? Vitt, svart
4. favoritmaterial på kläder? Haha. Gillar min tröja med viskos och typ tjocktröja me 50% bomull och polyester. Har ingen favorit men gillar inte stickat och sånt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Behöver en collegetröja och jeans! stretchiga, tajta och låg midja. Mörkblåa
6. favoritaffärer? bikbok, new yorker, h&m typ
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika hela tiden, mellan 300-1000. Köper mest mat och godis för mina pengar! :d
8. favoritmärke? Vet inte :o
9. vad har du för byxstorlek? olika, men 26/34
10. vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan
2. vilken färg på tapeterna? Vitt och blå fondvägg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt och grön matta
4. favoritmöbel i rummet och varför? Gillar sängen även fast den suger men den använder ja mest. 
5. vad vill du ändra där inne? Allt! Ny färg på mattan, andra tapeter, ny större mjukare säng, vill slänga 2 av mina möbler
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Min grannes hus, mest taket, och lite buskar
8. vad gör du oftast i ditt rum? datan, sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen! för liten :)
10. favoritpryl i rummet? Mitt täcke e mjukt å tjock å skönt

BLANDAT
1. vad heter din morfar? gunnar
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? kontoutrag från seb
b) skolväska just nu? tom
c) handväska eller liknande just nu? massa saker säger nt
3. vad är du beroende av? socker och sånt
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? OLIVE från nåt märke vet nt
6. vad tror du på? inte ett skit, verkligheten
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen! 
8. vad köpte du senast? En dubbelsnickers från godisautomat på östra station
9. har du nåt husdjur? 1 katt 1 kanin
10. vad bor du i? Ett hus (villa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0