fakta om mig

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Grågröna
2. Hur lång är du?: 1,68
3.Vilken hårfärg har du?: Brunt
4. Långt eller kort hår?: Kort
5. Piercingar?: Nej bara öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Grön-bruna
7. Hur lång skulle du vilja vara?: 1,60
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Blont eller brunt
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Aslångt
10. Skulle du vilja ha piercing?: Naveln och någin i ansiktet, kanske näsan
11. Har du lätt för att bli brun?: Nej

Senaste du
11. Åt ?: En geisha godis
12. Drack?: Fruktsoda
13. Fick sms av?: Annika
14. Du kysste?: -
15. Senast sa du?: Vad var det senaste jag sa?
16. Kramade?: Ja du det minns jag inte. 
19. Du spydde?: Länge sen kanske 3 år
20. Du skrattade riktigt mycket?: Inatt garvade jag sönder åt skype och när vi snacka om några personer.... HHAHA! Dör när jag tänker på de.

Kärlek
21. Är du singel? Ja
22. Förhållande med? -
23. Ditt längsta förhållande? -
24. Med vem då? -
25. När någon säger din första kärlek?
26. Har du varit/är riktigt kär?: Inte riktigt jättekär
!27. Gillar du någon just nu? Njäe :P
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 0
29. Vill du vara singel?: Nej
30. Vill du gifta dig?: Ja kanske sen
31. Vill du ha barn? Ja två st tjejer
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: Igenting

Vänskap

32. Den som vet mest om dig? Ingen eller jag vet ju..
33. Den vän som du har känt längst? Linnea har jag känt sen 6års? ;)
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Nej båda
35. Någon du saknar att umgås med? Ja kanske
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Vet nt
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Anne-sophie i frankrike.. heheheh. nej men annars bor folk nära
38. Den du har mest minnen med? Jadu det minns jag inte!
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Typ nt

Övrigt
42. sport?: nej
43. galen eller lugn?: lugn...
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Haha nä! Jag sjunger hemskt, det kan iallafall Tinne säga efter inatt =)
46. Har du hört att du borde bli modell?: Aa..
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Snygga underkläder
50. Vad tänker du på just nu?: Att jag vill sova..................Fast nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0