lalalalalal

För ett år sedan:

Vilken klass gick du i? - 7b
Vad hade du för hårfärg? - Rosa
Hur lång var du? - 166 nånting kanske?
Vem var du kär i? - Jag vet inte xD
Hade du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Rida, spela data,  va me kompisar osv
Vilka umgicks du med? - Vet inte, folk i min gamla klass, Mika, Linnea, Ylva, Bella och dom
Hur såg du ut? -  Jag såg förjävlig ut. Elr de gör jag ju nu med
Var allt bättre då? - Då kanske ja skulle ha tyckt det men inte nu
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ja
Har du förändrats? - Ja

Nu:
Hur gammal är du? -  14 år
Vilken klass går du i? - 8
Vad har du för hårfärg? - Mörkbrunt med lite rött
Hur lång är du?- 168
Vem är du kär i? -  Ingen

Har du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukar du göra på fritiden? - Typ spelar spel, mest black ops och cs. Shillar
Vilka umgås du med? - Tinne, Julia, Doresa, Linnea bla.
Hur ser du ut? - Hur ska jag förklara, jag är lagom lång och har kort hår. Asså de går inte

Har du..

Kysst någon? Nej
Haft sex? - Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Ja
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Kanske
Fuskat på prov/läxförhör? - Ja
Blivit kallad Bögjävel? - Ja
Kallat någon Bögjävel? - Ja
Druckit alkohol? – Nej inte mkt

 

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Vet inte, använder inte msn
Kramade du senast? - Tinne
Kysste du senast? Ingen
Sov du hos senast? - Julia tror ja,
Vill du vara med just nu? -  Vet inte xd
Ringde dig senast? - Julle
Skickade ett sms till dig senast? - Erik 
Skickade du ett sms till senast? - ppapa

Vad:
Drack du senast? - Varm mjölk
Köpte du senast? - Minns inte, kanske var min franska maräng i onsdags... haha.
Gjorde du igår? - Var i skolan och shillade gal1, sen bakade jag på kvällen
Ska du göra imorgon? - Skola sen rida på veda efter
Vill du göra just nu? - Äta
Åt du senast? - Kladdkaka
Är närmast dig som är rosa? - Min morgonrock

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - Vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej 
Du har haft ett förhållande som varade över två år - NEJ

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov – Ja


DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv - Nej
Jag har druckit alkohol - Nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - Ja/nej det kan jag inte
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – Nej
Jag har vaknat gråtande -  Ja
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - Minns inte

 

DÖDEN
Jag hatar begravningar – Har aldrig vart på en, men ja
Jag har sett någon dö – Nej
Någon som jag känner har dött nyligen - Nej


Kommentarer
Postat av: elin

Haha vad elakt tillhör jag bella och de andra :(

2011-02-15 @ 21:24:53
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0