Snökaos + noprov

Hej folks. Är fett med sur idag. Först var det väääärldens snöstorm när jag kom ut. Hade ingen mössa eller nånting och de hade snöat typ en halvmeter under natten. Jag gick ner till tåget eftersom bussarna va typ inställda och tåget kom 22 över , en halvtimme för sent men den kom precis när jag kom. Jag kom till skolan 20 i 9. Äckliga fittsnö!!!!! Och dumma sl som aldrig lär sig att det kmr snö varje vinter.
'
Har nyss gjort no prov och jag trodde det skulle va lätt. Har pluggat hur jävla mycket som helst, har inte hunnit blogga, läsa bloggar, sova osv för att jag har pluggat. Men!!!!!! Provet va skitsvårt. Och det värsta är att alla andra tycker det är så lätt !!! Assåååååå dumma fan va de e svårt >_< Kmr inte bli godkänd. Asså fan! MupPpppPpPppPpp
'

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Lust att följa varann via bloglovin? :)

2011-02-11 @ 12:00:54
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0