The epic day

Hahah. Det började i skolan, jag ba Faaan va jag e sugen på att göra något helt cp med mitt hår typ! Och så klippte Julia av typ 2 dm i skoltoan. Sen gick vi till ica men dom hade inga hårfärger där. Så vi åkte till centrum och köpte. Sofia och jag köpte rött, Juilia ljusare blont. Hahaha så nu sitter jag här i stallet. Vi har färgat håret och så hela eftermiddan =) Julia klippte även lite till hos henne, klippte upp så nu ser det väl okej ut.
Före
Efter men här klippte hon bara bort det långa och lite i luggen
Efter. Nu har jag nyss släppt ut toffs men julia har klippt upp det rätt mkt. Och färgat det rött haha :) Men det var typ bara utväxten som blev röd för det var redan så ljust där... :))

Kommentarer
Postat av: elin

Men lollo! Kom ihåg när du hade så där kort hår och det tog typ 2 år att växa ut ju! Nu hade det ju växt ut! Ska jag säga, försöker få mitt hår att växa ut och det ser bara hemskt ut haha ;) Typ halvlångt kort.. Fast ditt hår blev faktiskt fint -:D

2011-02-01 @ 21:47:36
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0