THESIMS3

Ah nu är jag hemma från mina kussar och moster. Dom är så söta Andreas är 6 år tror jag och Linus är kanske 1-2 år, minns inte riktigt. Aa men dom är typ fett awesome.
Spelar the sims 3 igen de e så kul! Men 2 är mkt bättre men det går inte på macintosh. FAAN! Aja trean går bra =)
Och titta jag har värsta koola strål kastarna på tomten. Nice!





Äre föresten bara jag som alltid är typ bara en eller två personer? Asså jag orkar verkligen inte vara fler än två simmar! Man hinner liksom inte :S

Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; tack! :D

2011-02-25 @ 20:10:56
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: Agnes

varför skulle tvåan vara bättre?

Jag älskar trean och tycker att den är mycket bättre :D

självklart kan man ha olika åsikter :)

2011-04-15 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0