Tisdag 15 februari

Hej människor!
Just nu sitter jag i tysta rummet med Linnea, Julle, Sofia och Doddo. Jag gör inget speciellt, leker lite med datan.
Vi är klara med veckouppgiften. Vi har gjort en egen hemsida alltså Jag Linnea och Sara. Den heter typ flood disasters nånting men det är bara vittra som kan se den. Men ni kan få se en reklamfilm vi har gjort på musiken!
'
'
Visst är den bra hihi? Vi har gjort allting förutom låten. Jag är den som sitter i höger i tunneln, Linnea till vänster och Sara ger pengar till oss. Visst är småttingarna söta!!
'
Efter lunch har vi spanska, ååå va tråkigt. Sen slutar vi tre och kl fyra har jag iup samtal. Fick veta de igår och idag kan jag egentligen inte, jahaa.. Ajja det får väl gå. Men jag kmr svälta ihjäl eftersom jag inte har nå pengar med mig och kommer hem typ 7 ikväll? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0