Du e som en stjärna på himlen nått man ser men aldrig når

Heeej människor.

Blev fett cpccpcp när ja kom hem haha. Har fått brev från bibblan och jag är skyldig dom 300 kr, för jag har glömt att lämna tillbaka 2 böcker -.- Asså dom borde ju veta att jag har dåligt minne och är så klantig, dom ska ju skicka påminnelser men neeej. Futt men jag lämnar tillbaka dom imorgon så kanske jag slipper! =D Eller? Kan man göra så?

Iaf, det är snöstorm ute svinkallt och jätteblött och äckligt. Januari är verkligen den värsta månaden i världen. Ajja ska göra de bästa av läget och stanna inne. Eller nej föresten jag ska till veda. Det är en kilometer JÄTTEBRANT UPPFÖRSBACKE upp från busshållsplatsen ååå jättekul. Fast det ska bli lite kul att rida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0