En sak du kan ge och stadigt hålla... är ditt ord.

"Om du önskar att dina drömmar ska gå i uppfyllelse, får du inte sova för länge."

"Vår herre har skapat nötterna, men han har inte knäckt dem."

I min kalender så är det ett citat för varje vecka. Skitkul. Älskar den andra hahah :D
Den här veckan var det "Ingen är så blygsam att han inte gärna hör beröm." :)

Haha jag vakna och klev upp 10.10 idag. Gal1. Jag håller på att fixa rummet. Städa mublera osv men jag vill sätta upp speglarna. Men jag vet inte hur man gör, mamma får göra det.

Snacka om värdelös helg alltså. :) Fast det är rätt skönt att inte göra nåt xD
Vet inte vad jag ska skriva mer... Ska göra längre inlägg tkr folk men jag vet inte hur.

Ajja nu får det ta slut. Pusss



Kommentarer
Postat av: ELIN

Det borde vara "get cape, wear cape, escape"

2011-01-23 @ 16:06:04
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0