Från paows blogg

Titta på paows blogg hon sa att din sovställning kan avslöja vilken person du är. Testa och jag är den här:
Stämmer ganska bra typ :)


5. Fritt fall positionen


7% av testpersonerna sov på detta sätt, på mage med händerna runt kudden och huvudet vänt åt sidan.

Dessa personer beskrivs som sällskapliga och fräcka, men med en tendens att vara nerviga och sköra. De gillar inte kritik, eller extrema situationer.

Och typ den första, brukar typ kura ihop mig sådär ofta när jag sover och typ när jag fryser eller nåt. Haha antingen helt utsträckt på mage eller hopkurad i fosterställning :)

 

1. Fosterställningen

Fosterställning är den vanligaste sovställningen. Av de 1000 testpersonerna sov hela 41% på det viset, varav mer än dubbelt så många kvinnor som män.

De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av.

 

Tkr ni de va likt mig? Ja tyckte de va ganska bra faktiskt.


Kommentarer
Postat av: emma.

jag sover på samma två sätt som du och det där stämmer in läskigt bra :P

2011-01-05 @ 08:56:48
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Emelie R.D ' photography

Det stämde in bra på mig med :D

2011-01-05 @ 09:26:36
URL: http://emelierd.blogg.se/
Postat av: Enya♥

Hej :D



Nu är dagens blogg igång!

Kika in på min blogg & va med :) Kram!



(Förlåt om du inte gillar sådan här reklam)



2011-01-05 @ 13:16:53
URL: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0