Fuck offf....

Yahh blogg.se dampa som vanligt... Men nu ska jag blogga.

Titta min söta tofflor jag hittade. Har inte använt dom på typ 1 år. Lite små typ storlek 35 eller nåt men dom e ändå sköna xD

 

 

Haha juste. Försöker klura ut hur man tar bort bokmärken.

 

Min mamma ville låna min dator förut och titta på teve. Men ja ba å nej eftersom ja blev rätt faceraped går.

 

Hon skrev typ massa saker till massa folk på facebook och gick in på en porrhemsida och la till den som bokmärke.

 

Hmm nån som vet hur man tar bort? Tänk om nån lärare tittar igenom min data elr nåt... :o

 


Kommentarer
Postat av: tinne

HAHAHAHAHAHAHAHAHA MIN FACERAPE ÄGDE LÄTT ALLA ANDRAS

2011-01-23 @ 00:02:51
URL: http://tigerpaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0