I wasn't trying, but I guess I kind of failed anyway

Tja på er. Tänkte vara duktig och sova tidigt ikväll så jag kommer upp imorgon. Har försökt en timme nu. Tänker för mycket tror jag.

När man försöker sova men inte kan, ska man inte ligga och tänka på massa saker. Man ska skriva upp allt så man inte ligger och bollar fram och tillbaka med tankarna. Men vem pallar tända lampan, ta fram ett block och penna / öppna datorn när man sover liksom. Inte jag iaf.

Ojdå jag bara babblar på här. Föresten så är det 26 grader i mitt rum! Mitt mål är typ 30 grader, då har jag sommarvärme här inne. Men det blir jobbigt när man sover för man ligger och svettas som en gris och det är obekvämt att sova utan täcke. Uhh...

Nuu säger jag hejdå. PK , Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0