I wish my lawn was emo so that it would cut itself.

Haha, fett random. :)
Från en bok jag läser nu.

Har jättetråkigt och ingen rolig e inne på msn. Dricker hemmagjord saft, så attans gott. Och dill pringles. Det är rät kul.

Inga bloggar uppdaterar heller. Asså! Och imorgon är det världens tråkigaste dag. MEN! Jag längtar asmkt till lunchen för då ska jag och Tinne gå till Ica Kragsta och se fall dom har semloooor. Damppppp

Lite bilder då från dagen.



1. Spanskan, Moa i bakgrunden.
2. Imorse när jag våga håret. Fick lust att fota. Se så platt de blev sen.
3. Jag käkar upp Linneas hår. Haha.

Kommentarer
Postat av: linnea

Ja... det ser man där uppe på mitt huvud, du har käkat där D: HAAH , fyfan. <3

2011-01-19 @ 21:22:00
URL: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0