Nu bloggar jag:

Dålig bloggning idag. Men vi har nästan inte hållt på nåt alls med datorerna i skolan. Vi gjorde ingenting alls typ.
Samlingarna är asroliga föresten för vår lärare e grym =D Vi hade samling i 1 och en halv timme tpy titta på nyheter och sånt .. Hhaha..
Sen gick jag till skolsköterskan och mätte mig och så.. De va lite pinsamt när hon ba äter du frukost ... ibland.... lunch? nej... godis? ja..varje dag , sover då? nej... haha hon såg helt förfärad ut. Sen vare lunch och idrott. Tittade på för jag hade ej gympakläder. Ja vittra planerar så bra och så så först sa lärarna att de inte va idrott och det stog inte på schemat men andra lärare sa att de va de. Haha. Sen kom vår nya idrottslärare typ en halvtimme för sent elr nåt =) Snacka om att vi frösa.
Sen sluta 1 åkte hem åt mellis på 5 minuter och sen buss till landet sen tillbaka. Usch har aldrig frusit så mkt.
Nu sitter och jag och äter snabb makaroner och vanilj te med socker och mjölk. Så damn gott. Hahah fuck långt inlägg men ajja.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0