Några saker ni kanske inte visste om mig. eller jo kanske de

- När jag va liten bebis hade jag borrelia den där sjukdomen man får av fästingar ganska farlig
- Jag är (rakt ner) släkt med Gustav Vasa från mammas sida och 50% finsk från min pappas sida jag är fett med cool ju.
- Jag var jättesnäll när jag var liten värsta ängeln (men rätt busig) men nu är jag tonårsjobbig och elak enligt mina föräldrar. :)
- När jag var två år rymde jag från min egen födelsedagskalas med min barnvagn i spöregn ganska långt bort utan att nån märkte det på ett ganska långt tag hahaha
- Jag har fått tagit tabletter varje dag för att få i mig näring eftersom jag inte äter allt men de va ett tag sen
- Jag har aldrig haft hål i tänder fast jag är väldigt dålig på att sköta tänderna
- Jag har en JÄTTEHEMLIG blogg där jag skriver jättemkt typ tankar osv.
- När jag var liten var min favoritlåt och artist Underneath your clothes och Shakira
- Jag har haft färgat hår i flera år alltså inte min riktiga hårfärg på jättelänge
- Jag älskar cp låtar som Ragnar - Björn Rosenström osv haha :)
- Chips är godare än godis
- Jag älskar drakar och enhörningar
- Jag tyckte om bacon och korv när jag var liten och kunde käka vesuvio pizzor och kalla falukorv-bitar!! eeuuwuww
- Jag är jätterädd för fåglar
- Jag har inte bärt ring på jättemånga år. Den senaste var en jätteliten ring som typ växte in i huden och jag fick ta sönder för att få bort xD
-  Jag spydde en gång för att jag drack två koppar varm oboy HAHA Men man blir sjukt mätt på varm oboy
-  Jag älskar att simma under vatten och kan simma en hel längd på gym och sim (25 meter) känns mer än man tror :/
- Några i min släkt till exempel min mammas mormor / mormors mamma / gammelmormor har dött i cancer och det är rätt ärftligt så jag kanske har de. :P




Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

ofta gustav vasa ? coooolt :D

sv; haha ja det är asbra ! :))

2011-01-09 @ 22:27:27
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: ylva

hahah jag kunde inte 7 st x) och juste.. asså jag har ett objektiv nu men det e typ från pappas jobbarkompis och det suger verkligen och e från typ tidigare stenålderna såå.. inte så jättekul direkt :s

2011-01-09 @ 22:55:46
URL: http://ulvven.blogg.se/
Postat av: D u u m l e s . b l o g g . s e ♥

Kul lista :D

2011-01-10 @ 00:20:46
URL: http://duumles.blogg.se/
Postat av: elin

e inte mammas mormor, mormors mamma och gammelmormor samma sak? eller är det bara jag som tänker konstigt? xD

2011-01-10 @ 00:50:32
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0