Söndag

Heej! Förlåt att jag inte bloggat. Jag vaknade typ elva men var typ dötrött, är fortfarande det. Det funkade inte. Asså mitt alarm är ASHÖGT och det går typ inte att sänka så jag får typ damp på morgonen och typ dödar den. Jag vaknade inte ens av mobilen som ringde 7, en timme efter jag somnat haha. Ja det var väldigt svårt att sova igår. Men nu är jag iaf vaken och nu lär det bli lätt att somna ikväll. Och titta jag har till och med bäddat sängen, med överkast och allt! Vill ni se? Ja klart ni får ni som vill:

 

Okej sämst bild men jag har liksom tagit kuddarna så det blir som en soffa för jag sitter alltid i sängen med datan på dagarna så det blir rätt skrynkligt och fult och jobbigt sen när jag ska sova om ni fattar. :)

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Ella Isbjörnshjärta

Även jag ogillar alarmsignaler. En gång började det pipa och jag drömde att jag försökte döda min väckarklocka. Det gick dessvärre varken att hänga, dränka eller elda upp den.



/Ella Isbjörnshjärta

2011-01-09 @ 18:05:42
URL: http://isbjornshjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0