Sunday wake up, give me a cigarette.


Heej :) Jippiiiiieee!! Allt är bra förutom: 1. Det är fortfarande vinter 2. Mitt rum är smutsigt. Skönt med provet avklarat! Och fredag! :DD Provet gick bättre än jag trodde. Det var 7 Godkänt frågor plus alla a, b, c osv. Jag kunde 2. Och resten chansade jag :DD MVG frågorna vågade jag inte ens titta på haha...
Och på söndag ska Emelie fota mej typ! Ja hon smsa mej idag och jag har inte hennes nummer... Jag ba..  Vem fan äre som vill komma och fota mej, jag ba va? Så jag sökte på eniro och det kom upp nån Anders, men sen kom ja på att hennes farsa heter typ så?! :S xD Ajja de ska bli kul. Titta vilken god chokladkaka jag köppte på ica.

 

Obsessions

 



Kommentarer
Postat av: L I J N A

choklad är gott :D

2011-01-28 @ 17:16:36
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0