tråktråktråktråktråktråktråktråktråk

Fuuuutttt kan inte sova igen. Sitter och fetar mig, salta chips + orange läsk + ikea choklad + peach loops osv. /care haha. Men vill kanske titta på nån film, fast typ nån jag inte sett på länge. Typ twilight. Fast ne.

Och juste. Bara för att ni bryr er måste jag säga att imorgon kmr mobilen ringa kl 7, sen ska jag snooza fram till kl 9 då ringer min awesome väckarklocka med typ rinnande-vatten ljud. Och då måste jag gå upp. Smart va? Aa fast ne.


Ah såhär tråkigt har jag. :


Kommentarer
Postat av: charlie

söt header! :)

2011-01-09 @ 02:48:50
URL: http://charlieemmas.blogg.se/
Postat av: malin isaksson

Vad kul att du tyckte det :-D jao det är bara bra, dusjälv? :_dd Skulle bara medela att jag flyttat över bloggen till den riktiga nu. Så kolla gärna in den också =)

//sandramalinisaksson.blogg.se

2011-01-09 @ 12:07:42
URL: http://sandramalinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0