Vill inte tillbaka till skolan

Förra terminen var verkligen sämst, allt sket sig i skolan och nu fan har jag bestämt att den här terminen ska bli bättre. Men nähä vilken bra start jag får fick nyss veta att det är matteprov efter lovet. Jag längtar sååå till i morgon, verkligen. Har typ inte gjort nån matte alls, så jag antar att jag får skylla mig själv men jag har alltid haft jättesvårt med matte och typ inte blivit godkänd på nåt prov. Förutom ett prov då som jag fick G på då och då har jag fått G i matte förra terminen. Vet fan inte hur jag ska göra. Okej det är ju bara ett matteprov tänker ni men det är det inte, måste ju fan klara det här för att jag ska bli i alla fall godkänd den här terminen också.
Jag minns i somras typ när skolan börja så sa jag att jag skulle få mvg i allt! Men sen tänkte jag det är ju helt omöjligt och satsade på vg istället. Ja och nu kämpar jag för att bli bara godkänd. Fick typ 1 vg förra terminen. Fick iallafall inte ig men det kmr jag få nu för förra terminen va typ bara "halva" så jag gjorde ju inte så mycket. Har så jävla stor press på mig med betygen och så och nu måste jag tänka ut nånstans att praoa men det blir ju helt omöjlogt -.- Hatar skolan!!!


Fett långt inlägg det blev men de skiter ja i skönt att skriva av sig

Kommentarer
Postat av: izzy

sv. tack, jag gillar din grymt mycket:)

den har varit väldigt slapp,tänkta att jag bara är hemma eftersom att det var sista helgen innan skolan börjar, själv då? xoxo,izzy

2011-01-10 @ 17:37:19
URL: http://izzysaramarie.blogg.se/
Postat av: Erika

Skolan kan vara riktigt jobbig imellanåt! Men om du tänker positivt klarar du det! ;D

2011-01-10 @ 17:47:45
URL: http://erikagustafssons.blogg.se/
Postat av: sara

sv; tack desamma! :) min helg har varit bra, dindå? :)

kram

2011-01-10 @ 17:49:07
URL: http://ssaralundberg.blogg.se/
Postat av: elin

Vet du det är helt sjukt jag har ringt till seriöst över 25 butiker och ställen för prao men INGEN har sagt ja ;( så sjukt

2011-01-10 @ 23:12:12
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0