Walking gets too boring when you learn how to fly

Hej på er! Flumm dag idag. Började med att vi titta på 1 timmes lång film om fattiga och rika länder och så. Sen har det inte hänt speciellt mkt.
Jo jag blev fett med faceraped. Väldigt fettt. Och gud va ont i revbenen jag fick när tinne höll fast mig, hon lyckades till och med vänta ut-och-in på min bh. MuppP!!
Ja idag kom min mobil. Asnice. Den är helt sprillans typ haha dom bytte allt xD Och gud va tunn den känns efter den andra telefonen... Haha...
Helt jätteblank och fin!
Jag hade tagit sönder 3 knaooar, på kanten var det en buckla och på baksidan hade jag ritat hur mkt som helst. Plus att kameralinsen var så smutsig att det inte gick att fota hehe. Har haft den 1 år!
Gypsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0